Bewertungen von Mr. Sushi Delft

Neue Beurteilungen

4.0
Dev
30 MĂ€rz 2025

25 minuten later dan 1,5 uur van tevoren verzocht, kregen we onze bestelling. Er werd wel netjes gebeld, maar om om 19:20 te bellen ‘hij is vermoedelijk later. Hij gaat nu fietsen.’ als de bezorgtijd 19:20’ was, voelt toch een beetje gek.. We wonen op +/- 15 minuten fietsen en hij kwam 25 minuten later aangereden met de scooter. Gyoza’s zaten in een plastic bakje en helemaal geplet, waardoor deze veel minder van kwaliteit waren dan wij gewend zijn hier. Ook bepaalde sushirollen waren niet goed doorgesneden. Duidelijk slechter dan normaliter

Emma
30 MĂ€rz 2025

We misten de ‘gratis roll’ en de hele avond lag de telefoon eruit was dus geen contact mogelijk. We hadden 18:20 opgegevene als bezorg tijd. Sushi werd gebracht om 17:35. Gelukkig waren we thuis.

Con
27 MĂ€rz 2025

Bezorger was vrolijk en optijd. Sushi was goed vers. Helaas miste ik bij deze bestelling wederom ingrediënten welke wel besteld zijn. Helaas niet de eerste keer. Verder qua kwaliteit sushi zeer tevreden.

Heike
23 MĂ€rz 2025

We hebben genoten van de sushi

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sushi lover
9 MĂ€rz 2025

Heerlijke sushi en goeie service, werd telefonisch goed te woord gestaan

Frank
7 MĂ€rz 2025
Marije
4 MĂ€rz 2025

Ik vond de sushi wat klein, ik had iets meer verwacht voor dit geld sorry

Anouk
2 MĂ€rz 2025

Goed alleen hadden we een kip rol ipv garnaal (dat op het menu stond) dat was erg jammer!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tineke Beek
2 MĂ€rz 2025

Zoals van jullie gewend het was weer heerlijk

C.v
23 Februar 2025

Goede sushi, smaakvol, op tijd!

Maai
18 Februar 2025

Altijd snelle service en lekker eten!

Sanders
16 Februar 2025

Sushi is altijd goed. Alleen wel altijd heel weinig sojasaus erbij zou

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Edwin van der Zijden
14 Februar 2025

Kwaliteit prima, bezorging 30 minuten te vroeg

Mark
13 Februar 2025

De sushi was goed! Goede prijs ook. Prettige service aan de bali. Hier en daar had de sushi wat steviger in elkaar gerold kunnen worden.

Noa Gil
10 Februar 2025

Zojuist een bestelling bij Mr Sushi Delft gedaan. We zijn geschrokken van de slechte kwaliteit van de sushi. Bij de salmon avocado roll ontbrak bijvoorbeeld de chuka. In of op de rollen zaten ĂŒberhaupt heel weinig ingrediĂ«nten. De sushi’s waren erg lelijk en heel klein. Het was niet hoe het er op de foto’s uit zag en wat we hadden verwacht voor deze prijs. Bovendien was er ook een hele rol niet eens gesneden. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik raad iedereen af bij Mr Sushi Delft te bestellen!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Beste Noa, Wat vervelend om te horen dat u zo'n slechte ervaring hebt gehad door de bezorgtijd met bestellen bij ons filiaal in Delft. Heeft u uiteindelijk contact op kunnen nemen met het filiaal om een compensatie aangeboden te krijgen? Zo niet, adviseer ik u om nog even een mailtje te sturen naar info@mrsushi.nl en dan lossen we het alsnog met u op. De klachten die u schetst nemen we zeer serieus en gaan hier direct mee aan de slag. Team Mr Sushi

Tessa bode
9 Februar 2025

Duurt wel veel te lang voordat het er is ...

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rachel
31 Januar 2025

Heerlijk gegeten, genoeg variatie in sushi en goede prijs-kwaliteit verhouding. Zullen hier zeker weer een keer bestellen.

Gosia
29 Januar 2025

Jammer dat het iets later was dan we wilden (15 min), maar net zo heerlijk als altijd.

Sandra Rietveld
27 Januar 2025

Heerlijk lekker sushi en snel geleverd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Leeuwen
21 Januar 2025

De ‘crispy salmon roll’ niet geleverd gekregen, stond wel op de bon erbij. Geprobeerd contact op te nemen, geen enkele manier te bereiken. Tel.nummer buiten bereik en geen mail o.i.d. te vinden. Erg jammer

Antwort von Mr. Sushi

Hi! Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Mail ons heel graag even, via info@mrsushi.nl, dan lossen we het via die weg alsnog zsm met u op.

Sanne
20 Januar 2025

Na een half uur was het al bezorgd maar helaas was de kwaliteit niet zoals normaal. De sushi was ijskoud en erg droog. De zalm konden we niet eten het was te taai. De garnaal smaakte ook niet goed. We waren verbaasd dat het er zo snel was aangezien er stond dat we 1,5 uur moesten wachten. Het leek alsof het uit de koelkast kwam .. erg teleurgesteld

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Sanne, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Jill
12 Januar 2025

Lekkere en verse sushi. Ik had de box voor 2 + gratis rol, ik vond de hoeveelheid echt super teleurstellend. De stukjes waren zo klein dat het totaal niet vulde en ik en m’n vriend echt te weinig eten hadden. Jammer

Antwort von Mr. Sushi

Hi Jill, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over de hoeveelheid sushi in uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Senna
8 Januar 2025

De sushi was heel koud, alsof het uit de koelkast kwam. De kip in de sushi was mega droog. Te veel sesamzaadjes, overheersend, jammer! :(

Antwort von Mr. Sushi

Hi Senna, wat jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Heike
31 Dezember 2025

Het was heerlijk!!!!

Guido
24 Dezember 2024
Jac Beek
21 Dezember 2024

Zoals altijd heerlijk en keurig op tijd bezorgd

Sander
21 Dezember 2024

Was weer prima. Bedankt en tot snel

Sloterdijk
9 Dezember 2024

Kwam een 1uur vroeger woon 150 meter Fooi bij bestelling. Gaat dit naar bezorger. Bezorger wist dit niet?

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jerry Bentvelsen
8 Dezember 2024

Was lekker.. alleen hadden in plaats van de Winter box de Spring box gekregen.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Jerry, wat vervelend dat u de verkeerde box had ontvangen... Onze excuses voor dit ongemak. Had ons graag direct eventjes gebeld, dan lossen we dit gelijk met u op!

Philip
8 Dezember 2024
Philip
1 Dezember 2024
Natalie
1 Dezember 2024

Helaas was de sushi deze keer niet heel vers. Veel voelde heel droog en hadden weinig sushi rijst.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Natalie, wat vervelend om te horen dat u minder tevreden was dit keer. Bel ons graag in het vervolg eventjes, dan hopen we tot een passende oplossing te komen.

SĂŒheyla
24 November 2024

Ik heb langer dan 2 uur moeten wachten op mijn bestelling. Ik kon de zaak ook niet bereiken want de telefoonnummer was niet in gebruik wat ik heel raar vond.

Antwort von Mr. Sushi

Hi SĂŒheyla, heel vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling en ons telefonisch niet kon bereiken... U mag ons ook altijd even mailen, dan proberen we via die weg alsnog tot een oplossing te komen.

KW
19 November 2024
.
14 November 2024

bezorging half uur tot 3 kwartier te vroeg geleverd en miste wat van de bestelling. gebeld en zouden dit nog leveren, maar zou wel extra lang duren omdat het nu druk is, 7 uur is 7 uur en niet een half uur eerder en dan ons ervoor laten opdraaien dat de niet geleverde dingen uit de bestelling nog een half uur later worden geleverd. alle warmen dingen waren al weer koud aangezien we nog op de rest van het gezin moesten wachten. erg jammer, verder prima eten

Antwort von Mr. Sushi

Hi! Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u voor een volgende bestelling.

Joshua
14 November 2024

Ik snap gewoon niet waarom er bij een bestelling van 32 stuks sushi maar Ă©Ă©n klein potje wasabi zit. Dat terwijl ik bij opmerkingen zelfs aangeef om graag genoeg wasabi en sojasaus erbij te doen voor twee personen. Er is geen enkel andere sushi bezorger hier in Delft die zo weinig wasabi mee geeft. Dat is jammer want de sushi is best oke.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Joshua, bedankt voor uw feedback. Het verschilt sterk per persoon hoeveel wasabi er gebruikt wordt bij een bestelling. Voor veel mensen is deze portie voldoende, en op basis hiervan maken we deze inschatting. U mag altijd extra wasabi bestellen, dit kunt u bij de extra's doen!

Andrea
14 November 2024

Er stond dat de bezorging een uur zou duren, werd helaas iets langer dan anderhalfuur.. snacks waren koud en smaakloos sushirijst was wel vers, alleen erg gierig met de topings. Op de helft van de roll zat niet eens zalm.. Zwaar teleurgesteld, 1x en nooit meer! Jammer!

Antwort von Mr. Sushi

Hi Andrea, wat vervelend dat u lang moest wachten op uw bestelling en ontevreden was over de kwaliteit. Weet dat u ons altijd even mag bellen wanneer u ontevreden bent. We bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Sloot
2 November 2024

Warme gerechten waar nog prima warm Aardige vlotte bezorger

Tineke Beek
29 Oktober 2024

Was weer heerlijk

Ewout
26 Oktober 2024

Waren met ze 3e had ook ik ook aangeven maar 2 setjes stokjes erbij. En altijd weinig sojasaus en bezorging duurde dik een uur vanaf dat ik e-mail kreeg dat de bezorger onderweg zou zijn. Sushi oké

Marieke
25 Oktober 2024

De sushi was lauw en de tonijn zag er grauw/grijs uit. De sushi plakte aan elkaar of viel juist uit elkaar. De bezorging was ruim een half uur later. Wij bestellen normaliter ergens anders maar wilden Mr. Sushi eens proberen maar helaas een tegenvaller.

Ann
23 Oktober 2024

Sushi zijn lekker en groot.

Boaz
15 Oktober 2024
Boaz Brouwer
9 Oktober 2024
Martijn
28 September 2024

Ze waren er gewoon 40 minuten eerder dan de afgesproken tijd. Helemaal goed!

Remco de Vos
27 September 2024

Vorige keer heb ik een kortingscode gekregen “remco15” deze zou geldig zijn zonder einddatum. Hij werkte niet, heb dit bij de bestelling vermeld maar geen gehoor gekregen.

Joshua
25 September 2024

De sushi en bezorging zijn gewoon goed. Maar ik moet wel zeggen dat Ă©Ă©n potje wasabi en Ă©Ă©n flesje sojasaus bij de bestelling gewoon te weinig is als je 32 stuks sushi bestelt.

Roald
21 September 2024
Peter
13 September 2024

Supervers, smaakte heerlijk en snel bezorgd. Ik zal zeker weer bestellen.

Barbara
1 September 2024

Lekkere Sushi! Vriendelijke bezorger 😊

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sharmila
1 September 2024

Nou was heerlijk weer heb genoten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tineke Beek
23 August 2024

Het was weer heerlijk ,en vriendelijke bezorgd.

Jose
19 August 2024

Helaas waren de snacks koud en de sashimi heb ik zo in de prullenbak gegooid .. echt niet te eten, zonde.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Jose, wat vervelend om te horen dat u niet over alles in uw bestelling tevreden was... Neem graag even telefonisch contact met ons op, zodat we dit verder kunnen bespreken en u hopelijk kunnen compenseren.

F
18 August 2024
Nova
13 August 2024

Kwaliteit van de sushi viel erg tegen. We hadden er meer van verwacht. Tonijn zag er zwart uit en ook de zalm zag er niet helemaal goed uit.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Nova, vervelend dat u niet tevreden was over uw bestelling. Neem graag even telefonisch contact met ons op zodat we uw klacht verder kunnen bespreken. Ook mag u ons even mailen met foto's van de vis waar u ontevreden over was, zodat we dit kunnen beoordelen en kunnen kijken hoe we dit kunnen oplossen met u.

Tijmen
11 August 2024

Sushi niet goed gesneden en erg zout naar mijn mening

Antwort von Mr. Sushi

Hi Tijmen, jammer dat u niet tevreden was over de sushi. Neem graag even telefonisch contact met ons op zodat we dit verder kunnen bespreken.

Danny
4 August 2024

Lekker gegeten en genoten van goede sushi

Tineke Beek
27 Juli 2024

Heerlijk aanrader, en keurig op tijd bezorgd door vriendelijke bezorger.

An
26 Juli 2024

De hele poke bowl was door elkaar geschud alles zat aan een kant en de saus zat overal. Het bakje was open gegaan en de saus zat aan de binnenkant van de tas. De smaak was okĂ©, vers en goed maar jammer van dat het zo’n zooitje was.

Sanne van Winden
21 Juli 2024

Veelste veel saus gebruikt. Kwaliteit van de vis was ook onder de gebruikelijke kwaliteit van jullie. Erg jammer. Bezorging was wel erg snel dus dat was super fijn!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lindsay
17 Juli 2024

Al het eten was lekker, helaas alleen niet alles gekregen wat er besteld is. Een uur lang geprobeerd contact te krijgen maar geen gehoor, Ik heb zo’n 15x gebeld.

Joyce
16 Juli 2024
Felicia
13 Juli 2024

Heerlijk weer! Vriendelijke bezorger

Barbara
8 Juli 2024

Lekkere Sushi! Super vriendelijke bezorger!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mariska
7 Juli 2024

Lekkere sushi, op tijd geleverd (ook p tijd besteld)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jansen
7 Juli 2024

Het was weer heerlijk Alleen jammer dat er geen stokjes en sojasaus er bij was

Mirela
30 Juni 2024

Super tevreden mee

Sharmila
29 Juni 2024

Was weer heerlijk

Vfm
24 Juni 2024

Ik had een grote bestelling geplaatst. Ik zou worden terug gebeld omdat er iets niet goed was. Is nooit gebeurd. Slechte service. Bestel niet meer jammer!!

Eversteyn
23 Juni 2024

We hadden aangegeven om 21.00 uur te bezorgen maar werd al om 20.30 uur bezorgd. Zaten warme producten bij die tegen de tijd dat we gingen eten om 21.09 uur helemaal koud waren. Ik had niet voor niks aangegeven om om 21.00 uur te bezorgen. Toen ik hier over belde kreeg ik alleen maar te horen dat ze hier de volgende keer op zouden letten. Maar daar had ik op dat moment nils aan. Een zeer onbevredigend antwoord en koude producten tegen de tijd dat wij gingen eten. Heel jammer!

Shakita van den Berg
21 Juni 2024

Nette zaak, vers en lekker. Heel verschil met Mr sushi Den Haag waar ik niet meer bestel.

Sharmila
20 Juni 2024

Alles was goed zoals altijd lekker

Felicia
15 Juni 2024

Altijd goed, heerlijke sushi Top!

D de W
8 Juni 2024

De sushi werd een halfuur voor de afgesproken tijd bezorgd. Het eten was lauw en de rolletjes vielen bijna allemaal uit elkaar.

Patrick de Groot
2 Juni 2024

Altijd snel bezorgd en lekkere sushi

Jill
31 Mai 2024

Zeer lekker! Tijdig bezorgd door vriendelijke bezorger. Jammer dat de items met tonijn uitverkocht waren.

Tineke Beek
31 Mai 2024

Dik tevreden heerlijke shusi aanrader.

Nick
30 Mai 2024

Ik bestel hier vaker omdat ik het eten van goede kwaliteit en smaak vind. Helaas viel dit keer bijna alle sushi uit elkaar omdat de nori vellen te kort waren, dus geen contact maakte en niet bleef plakken. Maar omdat het zo lekker was, het personeel zoal altijd attent en wij van hier goede kwaliteit gewend zijn, toch 4 sterren.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Nick, wat vervelend dat de sushi bij uw bestelling uit elkaar viel... Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Bedankt voor uw feedback en we zullen hier extra op letten.

anna
29 Mai 2024
Roland
29 Mai 2024

Goede bereikbaarheid. Netjes volgens afspraak geleverd door vestiging Mr. Sushi DELFT. Voldoet aan verwachtingen.

Felicia
27 Mai 2024

Had geen stokjes erbij gekregen om mijn sushi te eten. Dus daar mag opgelet worden. Verder goed!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tineke Beek
26 Mai 2024

Deze keer besteli g 1 uur te laat en miste de 4 handroll,zijn later na gebracht.

Ewout Sanders
25 Mai 2024

Betaalden voor EXTRA sojasaus, en wat krijg je 1 klein bakje sojasaus terwijl wij een box bestelden van bijna 50 euro met extra sojasaus. En dus belde wij op nou ben nog nooit zo onbeschoft geholpen en zal jullie verder niks interesseren maar wij bestellen nooit meer bij jullie. Schandalig gewoon.

Lily
20 Mai 2024

De beste sushi! Smaakt iedere keer weer top.

Jansen
19 Mai 2024

Het was weer heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Chan
8 Mai 2024

Alles is erg vers. Kwaliteit is super

Cindy
7 Mai 2024

Mijn bestelling was niet compleet. En telefonisch is de locatie niet te bereiken

Antwort von Mr. Sushi

Hallo Cindy, Wat vervelend om te horen dat u een incomplete bestelling heeft ontvangen en het filiaal niet kon bereiken. Zou u ons misschien een mailtje hierover kunnen sturen op info@mrsushi.nl. We zullen in het vervolg ons best doen zodat dit niet meer gebeurd.

Joelle
5 Mai 2024

Hele lekkere sushi!!!!

Dannis
4 Mai 2024

Bericht dat het onderweg was, 1 uur later bezorgd. Helaas deze keer koud eten, was vorige keer vele malen beter😱

Antwort von Mr. Sushi

Hoi Dannis, wat jammer om te horen dat uw bestelling te laat geleverd was en dat de warme producten koud waren. U mag hierover altijd even telefonisch contact opnemen met het filiaal op de avond zelf. U mag ons ook altijd even mailen op info@mrsushi.nl, zodat we samen met u tot een passende oplossing kunnen komen.

Jansen
3 Mai 2024

Het was weer lekker. Maar wel weinig sojasaus erbij

Tim Droppert
28 April 2024

We bestellen vaker bij jullie en dat doen we omdat we het echt onwijs lekker vinden. Alleen soms wordt er niet bij de notities gekeken. Gister hadden we de uitjes graag apart gewild omdat Ă©Ă©n van ons niet tegen uitjes kan, het zit er dan toch op uiteindelijk. Soms bellen we dan even op om het te zeggen voor de zekerheid maar waarschijnlijk vanwege drukte kon dat gister niet. Ga wel zo door met de kwaliteit van de sushi. Jullie doen het onwijs goed!

Antwort von Mr. Sushi

Hoi Tim, Wat jammer om te horen dat niet alles naar wens is geweest. Wel bedankt voor u feedback wij zullen hier in het vervolg op proberen te letten. Team Mr Sushi

Mij
26 April 2024

De bestelling kwam een uur later dan aangegeven. Terwijl we een half uur voor de originele bezorgtijd een bericht kregen dat de bezorger onderweg was. Waardoor een aantal dingen waren afgekoeld.

Antwort von Mr. Sushi

Wat jammer om te horen dat niet alles naar wens is verlopen met uw afgelopen bestelling. We zullen ons uiterste best doen om dit in de toekomst te voorkomen. Team Mr Sushi

Gerard Jonker
22 April 2024

Het lijkt er op dat er een andere kok bij u is, we hebben nagenoeg eenzelfde bestelling gedaan als de voorgaande waar wij zeer tevreden over waren. Deze keer was het van veel mindere kwaliteit! De rijst was niet met stokjes op te pakken omdat het deels uit elkaar viel, de sushi’s zaten echt in de bakjes gepropt en aan elkaar geplakt! Er was een richttijd van bezorging gegeven maar werd ruim 3 kwartier later, In de bezorging tas was het een troep, van het warme (KOUD ontvangen) deel dit lag op de zij waardoor de inhoud gelekt was, ook de garnalen waren echt koud. Kortom allemaal gĂ©Ă©n succesvol etentje! HĂ©Ă©l jammer dit!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hallo Gerard, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was over de bestelling. Zou u ons willen mailen op info@mrsushi.nl met uw klacht? Dan hopen wij met een passende oplossing te komen. Team Mr Sushi

Martijn Loers
21 April 2024

Derde keer dat ik hier bestel. Het was echt goed.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tineke Beek
19 April 2024

Was de eerste keer aar zeker niet de laatste. Was heerlijk

Lily
18 April 2024

Helemaal top

R e
11 April 2024

Is heerlijke sushi en erg vriendelijke mensen. Word naar je etenswensen geluisterd.

Ana
7 April 2024

Was super lekker, als altijd 😊

natasja
7 April 2024

het was de eerste keer dat wij bestelden. maar helaas zijn wij niet tevreden: er ontbrak 1 item, de sashimi was nog bevroren, ik had op alle items (gember, stokjes, ect) aangevinkt: NIET leveren en toch zaten ze erbij en de smaak van (sommige) sushi viel ook tegen. Toen ik met mijn klacht contact opnam kon ik alleen een korting op de volgende bestelling krijgen (terwijl we dus niet tevreden zijn en dus niet meer zullen bestellen) en had ik iemand aan de telefoon die ik moeilijk kon verstaan (slecht geluid) en die niet echt spontaan was en welgemeend deed of ze het vervelend voor ons vond. Het ontbrekende item werd wel snel nabezorgd. Maar helaas, alles bij elkaar was het ook nog eens veel duurder dan waar we normaal bestellen. Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Natasja, bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat u niet tevreden was over de sushi en de service. Onze oprechte excuses hiervoor. Dit is niet onze bedoeling geweest en we gaan aan de slag met uw feedback!

Gesja
7 April 2024

Het was weer super lekker . we hebben er weer van genoten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.