Bewertungen von Mr. Sushi Delft

Neue Beurteilungen

4.0
Danny
24 Oktober 2026

Helaas sushi mogen ontvangen die flink door elkaar geschud was , ontvangen pakket zag er niet uit

J. Salome
17 Oktober 2026

Goede service

Joyce
7 Oktober 2026

Heerlijke sushi.

Iris
3 Oktober 2026

Deel van de bestelling niet geleverd na contact via de telefoon konden ze het na leveren maar omdat het zo druk was ging dat 1,5 uur duren. Ondanks dat het hun fout was konden ze geen andere oplossing ervoor vinden. Uiteindelijk mee akkoord gegaan. Meneer zou mij op de hoogte houden door te belle als het er aan kwam. Na 2 uur nog niks vernomen zelf maar gebeld maar omdat ze om 22:00 dicht gaan namen ze de telefoon niet meer op. Uiteindelijk kwam de bezorger om 23:00 nog aan deur. 3. Uur later na bestelling ontvangen en het lag ook nog helemaal door elkaar in het bakje ook. Een foutje maken is menselijk maar dit vond ik echt geen service en gewoon slecht.

Usha lachman
26 September 2026
Ava
22 September 2026

Normaal zijn we altijd écht tevreden over mrsushi, maar deze keer niet. Allereerst kwam onze bestelling te laat, dit kan natuurlijk een keer voorkomen. Wat echter wel kwalijk is, is het feit dat de sushi(rollen) vele malen kleiner waren dan normaal en ook minder belegd was, de sushi uit elkaar viel, de sushi overhoop lag toen wij het binnen uitpakte. Kortom geen fijne ervaring & voor dat geld mogen wij dat toch zeker verwachten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Yolanda
21 September 2026

Bezorging duurde bijna 2 uur na bestellen. Sushi was flets en smaakloos. Bij set voor 3 pers maar 1 set eetstokjes geleverd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Mari
20 September 2026

Het eten kwam twee uur later en het was koud. Zeer teleurgesteld.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Marga
14 September 2026

Heerlijk genoten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Kim van Doesburg
13 September 2026

Ik had er meer van verwacht, bij de sashimi tonijn was de textuur net alsof het net uit de vriezer kwam en nog beetje bevroren was naar mijn mening. Bij een van de sushi rolls zaten er een paar graatjes in. Ook was het zeewier in de sushi taai. Jammer

Jill
12 September 2026

Lekkere sushi en snelle bezorging

rio star
28 August 2026

It was my first time. I drive by daily and see this small corner place calling itself Mr. Sushi, I look with a smile thinking . Now that I have tried it, I rate you MR. Master Sushi. I can only compare it to one place 4000 miles away but here, I do think you standout. If I can afford to eat it daily, I would :), but I will save and come as frequently as I can. :). Also your friendly attitude the young Somali man met me with a wide welcoming smile and you stepped in with a bright one too, making me feel at a cosy place.

Wendy
18 August 2026

Hoop dat het in de toekomst wat sneller kan met bezorging. Eten was drie kwartier onderweg

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Martijn Loers
15 August 2026

Het was lekker, en de bestelling was eerder klaar dan verwacht.

Shantakoemarie
15 August 2026
Julian
3 August 2026

Lekker gegeten, prima sushi. Kleine miscommunicatie over de tijd van afhalen, waardoor de ebi tempura er al even stond. Bij afhalen werd direct een nieuwe warme portie aangeboden. Netjes opgelost!

Jacco Dijkstal
20 Juli 2026

Werd 40 min te vroeg bezorgd. Sushi was heerlijk

Jolanda
18 Juli 2026
S C
6 Juli 2026

Heerlijk verse Soft shell crab roll, futo soft shell crab, sushi en sashimi!

Felicia
28 Juni 2026

The best!

Shantakoemarie
17 Juni 2026
Givano
15 Juni 2026

Was erg lekker!

Liesbeth
15 Juni 2026

Heerlijke sushi gegeten! Had voor 19 uur besteld maar via de mail vrij snel bericht dat het er 19.15 zou zijn. Paar minuutjes later kwam het al. Dik tevreden want wonen verder weg.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Peter
2 Juni 2026

Besteld voor 17:30, ruim op tijd klaar. Had de Ebi sushi box. Smaak was goed. Aardig personeel. Goede service.

Chan
2 Juni 2026

Heerlijk!! Soft shell sushibox en soft shell crab roll besteld, was genieten!!!

Shantakoemarie
10 Mai 2026

Lekker Optijd en snel goede service

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Tineke Beek
2 Mai 2026

Zoals van jullie gewend het was heerlijk.

Marit
25 April 2026

Super lief personeel en lekker eten!

Marga langeveld
5 April 2026

De gratis rol was een grote aanfluiting ! Ik zou graag de foto willen toevoegen

S.lachman
4 April 2026

Lekker en snel bezorgd

Liek van Dijk
1 April 2026

Heerlijke sushi en snel bezorgd!

RichardK
18 März 2026

Prima Sushi , we hebben heerlijk gegeten

Pleun
16 März 2026
Mick
7 März 2026

Thx voor het weglaten van de stukken ei uit alle sushi :)

Joey
26 Februar 2026
S.lachma
24 Februar 2026

Werd binnen een half uur bezorgd erg tevreden

Eugen
29 Januar 2026

It was very tasty and delivered on time :)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Ildiko Olajos
28 Januar 2026

Weer super lekker gegeten, heel blij dat de Mr Duck roll weer beschikbaar is en de Wagyu roll was heerlijk 🤤 De bezorging was een beetje laat, alleen ca. 10 min maar het was geen probleem 😊

Fourie
17 Januar 2026

Het was erg leuk!

Isabeau
11 Januar 2026

Superlekker gegeten en snelle bezorging, top!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Tineke Beek
5 Januar 2026

Zoals altijd heerlijk en keurig op tijd geleverd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Liek
30 Dezember 2025

De sushi smaakt altijd goed en bezorging is altijd op tijd 👍🏻

Barbara
25 Dezember 2025

Heerlijke sushi, perfecte temperatuur. Lekker zitten smullen

Jennifer
21 November 2025

Bestelling was aan de late kant en de sushi was flink door elkaar geschud. Jammer voor het zicht, smaakt was heerlijk! Dat wel

Lars Gouweleeuw
27 Oktober 2025

We hadden gekozen voor 64 stuks verschillende soorten sushi De bezorging was 20 minuten later dan was aangegeven. De presentatie was prima in orde. De sushi's werden flauw gevonden, niet echt een duidelijke smaak. Ik was de enige die de sushi's met vis er in verwerkt. Ik werd na een uur na het eten plots erg misselijk een heb moeten overgeven. Behalve water een sushi verder niets anders geten of gedronken die avond. Ik heb sterkj het vermoeden dat er iets mis was met de sushi's die ik had gegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Natasja
26 Oktober 2025

Lekkere sushi, maar minder dan we gewend zijn van mr Sushi. De rolls waren wat summier belegd. Wel fijn dat de extra sojasaus erbij zat.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Jill
21 Oktober 2025

Lekker gegeten! Prima netjes verpakt en vriendelijke berzorger.

Frank
16 Oktober 2025

Bestelling dag van te voren gedaan, blijkbaar miscommunicatie in de levering. Heel netjes opgelost en lekker gegeten. Dank je wel

Anna
21 September 2025

Het was lekker als altijd 😃

Nadine
17 September 2025

Super snel, vriendelijk personeel en uiteraard goeie sushi:) Zeker voor herhaling vatbaar!

Davine
17 September 2025

Heerlijk als altijd, en ook zoals altijd enorm snel geleverd door een vriendelijke gast. Ik kreeg helaas 3 normale zalm nigiri in plaats van de flamed. Beetje jammer, want die flamed zijn lekker en ook een stukje duurder dan de normale. Vind de normale ook lekker gelukkig. Vorige keer kreeg ik ook 1 onderdeel anders dan besteld, maar vind ik op zich niet erg zolang het iets is dat ik lust. Ik voeg ook altijd aan de bestelling toe dat ik geen wasabi of gember of sojasaus hoef, en die krijg ik toch elke keer. Wellicht iemand die heel enthousiast de tassen alvast vult, of automatisme? Geen idee, maar de kwaliteit van het eten is wel altijd super, dus dan zijn dat soort kleine foutjes niet het einde van de wereld.

Irma
4 September 2025

We hebben heerlijk gegeten. Gaan zeker nog een keer bestellen

Erik van der Veen
31 August 2025

Sushi redelijk lauw. Stokjes ontbraken. Voor €70 besteld.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Felicia
25 August 2025

Heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Ewout
24 August 2025

De tonijn was niet lekker leek wel oud smaakte totaal niet. Zalm was amper geflambeerd of iets. Was echt een aanfluiting voor ons echt nooit meer. Betaal je 70 euro voor. Kregen tasje van de bezorger in onze handen geduwd nou leek wel of de tas gevallen was of iets dingen los in das omdat bakje open Was gegaan echt slecht gewoon. Maar dit ook nooit meer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Linda
24 August 2025

Zag er niet smakelijk uit, was vettig. De loempia’s waren lauw Wij gaan hier niet meer bestellen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Didi
22 August 2025

Heerlijke sushi en snelle bezorging!

Thomas
22 August 2025

Top. Snel. Goeie kwaliteit

Mg
16 August 2025

Eten was voortreffelijk feedback.volgende keer stokjes.en sojasaus meeleveren

Bianca
16 August 2025

Super goed eten en snelle service fijne bezorgers .. Echt een aanrader .. Mijn favoriete sushi.. Heerlijk gegeten..

Deveney
12 August 2025

Bezorger kon het voor het eerst moeizaam vinden, waardoor de bestelling 25 minuten later kwam. Ook na telefonisch contact en uitleg kon hij de voordeur niet vinden, maar wij zagen hem in de buurt rondrijden. Er was echter geen nieuw contact mogelijk. hierdoor lastig te beoordelen of het eten daardoor van extra slechtere kwaliteit was of dat het eten deze keer überhaupt best wel matig was. Sushi rollen die niet goed dicht waren, gyoza’s zeer vettig en aan elkaar gekleefd.

Daniel
9 August 2025

Ik had aangegeven dat alles veganistisch moest zijn. Toen ik het kwam ophalen, vroeg de shef of ik wist dat het niet veganistisch was. De Spicy Chicken-rol wordt op de site vermeld als veganistisch, maar de sriracha mayonnaise is volgens de shef helemaal niet veganistisch. Extra vervelend omdat we dit al meerdere keren hebben besteld. Ik hoop dat Mr. Sushi het snel aanpast.

Tineke Beek
27 Juli 2025

Het was weer heerlijk en keurig op tijd bezorgd door vriendelijke bezorger.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Babs Voskuil
20 Juli 2025

We hebben gesmuld

Sara jalil
2 Juli 2025
Kenji
29 Juni 2025

De beste sushi in Delft die ik heb gegeten veruit

Ildiko Olajos
22 Juni 2025

We hebben ook 2 blikjes coca cola zero besteld, maar helaas zaten ze niet in de tas. Er waren wat visgraten in de zalm roll, verder was alles prima

Harry Gieter
21 Juni 2025

Snelle bereiding en goede kwaliteit

Ano
8 Juni 2025

Super lekker zoals altijd! :)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Michel
1 Juni 2025

Bowl spicy tuna besteld, de gewone variant bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Anna
1 Juni 2025

Mr.Sushi de beste sushi ,altijd vers en lekker 😊

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Caroline
27 Mai 2025

Heerlijke sushi’s ! Zo vers

Deveney Brok
25 Mai 2025

Bezorging was super snel en netjes. De sojasaus zaten nu in dezelfde bakjes als de gember, echter zaten deze niet helemaal goed dicht waardoor ze zijn gaan lekken. Ook was de sushi aan de warme kant en vielen sommige maki’s meer uit elkaar dan wij gewend zijn.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Anne
25 Mai 2025

Teleurstellend.. Het leek net of de bestelling was gevallen. Nigiri was allemaal naar 1 kant geschoven en de vis lag er naast. Maki roll was totaal uit elkaar gevallen (niet goed gerold + door elkaar geschud). Tonijn was smaakloos. Zalm was goed! Ebi roll en california roll waren wel nog in tact en goed op smaak! Bestelling werd pas 1 uur, nadat we de mail kregen “uw bestelling is onderweg”, geleverd. Terwijl wij 2.5km verderop wonen! Kortom, bezorging was zeer slecht, kwaliteit erg wisselend.

Naomi
19 Mai 2025

We hadden de winter special box besteld maar kregen de lente special.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Lot
17 Mai 2025

Sushi was top!

Mar
12 Mai 2025
Tineke Beek
12 Mai 2025

Zoals gewend van jullie weer heerlijk en keurig op tijd.

Naomi
5 Mai 2025

Lekker gegeten, snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Reyco
3 Mai 2025
Martijn
14 April 2025

Het eten was 45 minuten eerder dan aangegeven. Op zich fijn, maar als je vooruit wil bestellen is dat niet handig.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Debbie
7 April 2025

Sushi besteld voor 40,- euro, maar ik vond de kwaliteit van een aantal niet heel goed. Op zich prima sushi, maar sterk het idee dat het geen sushi was die vers bereid was.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Rosalie
6 April 2025

Smaakt heerlijk, rijst is goed. Super vers. Alleen een beetje los gedraaid.

Loeka
31 März 2025

De zalm was erg lekker. Verder was de zalm roll die we er gratis bij kregen enorm smakeloos. En wat ik wel heel erg jammer vond is dat we een zalm sushi box bestelde en dat er dan ineens surimi tussen zat… blijkbaar hoort dit maar wij bestellen een zalm box omdat we alleen zalm lusten… die surimi konden we dus niet eten.

Dev
30 März 2025

25 minuten later dan 1,5 uur van tevoren verzocht, kregen we onze bestelling. Er werd wel netjes gebeld, maar om om 19:20 te bellen ‘hij is vermoedelijk later. Hij gaat nu fietsen.’ als de bezorgtijd 19:20’ was, voelt toch een beetje gek.. We wonen op +/- 15 minuten fietsen en hij kwam 25 minuten later aangereden met de scooter. Gyoza’s zaten in een plastic bakje en helemaal geplet, waardoor deze veel minder van kwaliteit waren dan wij gewend zijn hier. Ook bepaalde sushirollen waren niet goed doorgesneden. Duidelijk slechter dan normaliter

Emma
30 März 2025

We misten de ‘gratis roll’ en de hele avond lag de telefoon eruit was dus geen contact mogelijk. We hadden 18:20 opgegevene als bezorg tijd. Sushi werd gebracht om 17:35. Gelukkig waren we thuis.

Con
27 März 2025

Bezorger was vrolijk en optijd. Sushi was goed vers. Helaas miste ik bij deze bestelling wederom ingrediënten welke wel besteld zijn. Helaas niet de eerste keer. Verder qua kwaliteit sushi zeer tevreden.

Heike
23 März 2025

We hebben genoten van de sushi

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Sushi lover
9 März 2025

Heerlijke sushi en goeie service, werd telefonisch goed te woord gestaan

Frank
7 März 2025
Marije
4 März 2025

Ik vond de sushi wat klein, ik had iets meer verwacht voor dit geld sorry

Anouk
2 März 2025

Goed alleen hadden we een kip rol ipv garnaal (dat op het menu stond) dat was erg jammer!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Tineke Beek
2 März 2025

Zoals van jullie gewend het was weer heerlijk

C.v
23 Februar 2025

Goede sushi, smaakvol, op tijd!

Maai
18 Februar 2025

Altijd snelle service en lekker eten!

Sanders
16 Februar 2025

Sushi is altijd goed. Alleen wel altijd heel weinig sojasaus erbij zou

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Edwin van der Zijden
14 Februar 2025

Kwaliteit prima, bezorging 30 minuten te vroeg

Mark
13 Februar 2025

De sushi was goed! Goede prijs ook. Prettige service aan de bali. Hier en daar had de sushi wat steviger in elkaar gerold kunnen worden.

Noa Gil
10 Februar 2025

Zojuist een bestelling bij Mr Sushi Delft gedaan. We zijn geschrokken van de slechte kwaliteit van de sushi. Bij de salmon avocado roll ontbrak bijvoorbeeld de chuka. In of op de rollen zaten überhaupt heel weinig ingrediënten. De sushi’s waren erg lelijk en heel klein. Het was niet hoe het er op de foto’s uit zag en wat we hadden verwacht voor deze prijs. Bovendien was er ook een hele rol niet eens gesneden. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik raad iedereen af bij Mr Sushi Delft te bestellen!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Beste Noa, Wat vervelend om te horen dat u zo'n slechte ervaring hebt gehad door de bezorgtijd met bestellen bij ons filiaal in Delft. Heeft u uiteindelijk contact op kunnen nemen met het filiaal om een compensatie aangeboden te krijgen? Zo niet, adviseer ik u om nog even een mailtje te sturen naar info@mrsushi.nl en dan lossen we het alsnog met u op. De klachten die u schetst nemen we zeer serieus en gaan hier direct mee aan de slag. Team Mr Sushi

Tessa bode
9 Februar 2025

Duurt wel veel te lang voordat het er is ...

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.