Beoordelingen van Mr. Sushi Delft

Recente recensies

4.0
Sloterdijk
9 december 2024

Kwam een 1uur vroeger woon 150 meter Fooi bij bestelling. Gaat dit naar bezorger. Bezorger wist dit niet?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jerry Bentvelsen
8 december 2024

Was lekker.. alleen hadden in plaats van de Winter box de Spring box gekregen.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Jerry, wat vervelend dat u de verkeerde box had ontvangen... Onze excuses voor dit ongemak. Had ons graag direct eventjes gebeld, dan lossen we dit gelijk met u op!

Philip
8 december 2024
Philip
1 december 2024
Natalie
1 december 2024

Helaas was de sushi deze keer niet heel vers. Veel voelde heel droog en hadden weinig sushi rijst.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Natalie, wat vervelend om te horen dat u minder tevreden was dit keer. Bel ons graag in het vervolg eventjes, dan hopen we tot een passende oplossing te komen.

Süheyla
24 november 2024

Ik heb langer dan 2 uur moeten wachten op mijn bestelling. Ik kon de zaak ook niet bereiken want de telefoonnummer was niet in gebruik wat ik heel raar vond.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Süheyla, heel vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling en ons telefonisch niet kon bereiken... U mag ons ook altijd even mailen, dan proberen we via die weg alsnog tot een oplossing te komen.

KW
19 november 2024
.
14 november 2024

bezorging half uur tot 3 kwartier te vroeg geleverd en miste wat van de bestelling. gebeld en zouden dit nog leveren, maar zou wel extra lang duren omdat het nu druk is, 7 uur is 7 uur en niet een half uur eerder en dan ons ervoor laten opdraaien dat de niet geleverde dingen uit de bestelling nog een half uur later worden geleverd. alle warmen dingen waren al weer koud aangezien we nog op de rest van het gezin moesten wachten. erg jammer, verder prima eten

Reactie van Mr. Sushi

Hi! Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u voor een volgende bestelling.

Joshua
14 november 2024

Ik snap gewoon niet waarom er bij een bestelling van 32 stuks sushi maar één klein potje wasabi zit. Dat terwijl ik bij opmerkingen zelfs aangeef om graag genoeg wasabi en sojasaus erbij te doen voor twee personen. Er is geen enkel andere sushi bezorger hier in Delft die zo weinig wasabi mee geeft. Dat is jammer want de sushi is best oke.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Joshua, bedankt voor uw feedback. Het verschilt sterk per persoon hoeveel wasabi er gebruikt wordt bij een bestelling. Voor veel mensen is deze portie voldoende, en op basis hiervan maken we deze inschatting. U mag altijd extra wasabi bestellen, dit kunt u bij de extra's doen!

Andrea
14 november 2024

Er stond dat de bezorging een uur zou duren, werd helaas iets langer dan anderhalfuur.. snacks waren koud en smaakloos sushirijst was wel vers, alleen erg gierig met de topings. Op de helft van de roll zat niet eens zalm.. Zwaar teleurgesteld, 1x en nooit meer! Jammer!

Reactie van Mr. Sushi

Hi Andrea, wat vervelend dat u lang moest wachten op uw bestelling en ontevreden was over de kwaliteit. Weet dat u ons altijd even mag bellen wanneer u ontevreden bent. We bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Sloot
2 november 2024

Warme gerechten waar nog prima warm Aardige vlotte bezorger

Tineke Beek
29 oktober 2024

Was weer heerlijk

Ewout
26 oktober 2024

Waren met ze 3e had ook ik ook aangeven maar 2 setjes stokjes erbij. En altijd weinig sojasaus en bezorging duurde dik een uur vanaf dat ik e-mail kreeg dat de bezorger onderweg zou zijn. Sushi oké

Marieke
25 oktober 2024

De sushi was lauw en de tonijn zag er grauw/grijs uit. De sushi plakte aan elkaar of viel juist uit elkaar. De bezorging was ruim een half uur later. Wij bestellen normaliter ergens anders maar wilden Mr. Sushi eens proberen maar helaas een tegenvaller.

Ann
23 oktober 2024

Sushi zijn lekker en groot.

Boaz
15 oktober 2024
Boaz Brouwer
9 oktober 2024
Martijn
28 september 2024

Ze waren er gewoon 40 minuten eerder dan de afgesproken tijd. Helemaal goed!

Remco de Vos
27 september 2024

Vorige keer heb ik een kortingscode gekregen “remco15” deze zou geldig zijn zonder einddatum. Hij werkte niet, heb dit bij de bestelling vermeld maar geen gehoor gekregen.

Joshua
25 september 2024

De sushi en bezorging zijn gewoon goed. Maar ik moet wel zeggen dat één potje wasabi en één flesje sojasaus bij de bestelling gewoon te weinig is als je 32 stuks sushi bestelt.

Roald
21 september 2024
Peter
13 september 2024

Supervers, smaakte heerlijk en snel bezorgd. Ik zal zeker weer bestellen.

Barbara
1 september 2024

Lekkere Sushi! Vriendelijke bezorger 😊

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sharmila
1 september 2024

Nou was heerlijk weer heb genoten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tineke Beek
23 augustus 2024

Het was weer heerlijk ,en vriendelijke bezorgd.

Jose
19 augustus 2024

Helaas waren de snacks koud en de sashimi heb ik zo in de prullenbak gegooid .. echt niet te eten, zonde.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Jose, wat vervelend om te horen dat u niet over alles in uw bestelling tevreden was... Neem graag even telefonisch contact met ons op, zodat we dit verder kunnen bespreken en u hopelijk kunnen compenseren.

F
18 augustus 2024
Nova
13 augustus 2024

Kwaliteit van de sushi viel erg tegen. We hadden er meer van verwacht. Tonijn zag er zwart uit en ook de zalm zag er niet helemaal goed uit.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Nova, vervelend dat u niet tevreden was over uw bestelling. Neem graag even telefonisch contact met ons op zodat we uw klacht verder kunnen bespreken. Ook mag u ons even mailen met foto's van de vis waar u ontevreden over was, zodat we dit kunnen beoordelen en kunnen kijken hoe we dit kunnen oplossen met u.

Tijmen
11 augustus 2024

Sushi niet goed gesneden en erg zout naar mijn mening

Reactie van Mr. Sushi

Hi Tijmen, jammer dat u niet tevreden was over de sushi. Neem graag even telefonisch contact met ons op zodat we dit verder kunnen bespreken.

Danny
4 augustus 2024

Lekker gegeten en genoten van goede sushi

Tineke Beek
27 juli 2024

Heerlijk aanrader, en keurig op tijd bezorgd door vriendelijke bezorger.

An
26 juli 2024

De hele poke bowl was door elkaar geschud alles zat aan een kant en de saus zat overal. Het bakje was open gegaan en de saus zat aan de binnenkant van de tas. De smaak was oké, vers en goed maar jammer van dat het zo’n zooitje was.

Sanne van Winden
21 juli 2024

Veelste veel saus gebruikt. Kwaliteit van de vis was ook onder de gebruikelijke kwaliteit van jullie. Erg jammer. Bezorging was wel erg snel dus dat was super fijn!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lindsay
17 juli 2024

Al het eten was lekker, helaas alleen niet alles gekregen wat er besteld is. Een uur lang geprobeerd contact te krijgen maar geen gehoor, Ik heb zo’n 15x gebeld.

Joyce
16 juli 2024
Felicia
13 juli 2024

Heerlijk weer! Vriendelijke bezorger

Barbara
8 juli 2024

Lekkere Sushi! Super vriendelijke bezorger!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mariska
7 juli 2024

Lekkere sushi, op tijd geleverd (ook p tijd besteld)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jansen
7 juli 2024

Het was weer heerlijk Alleen jammer dat er geen stokjes en sojasaus er bij was

Mirela
30 juni 2024

Super tevreden mee

Sharmila
29 juni 2024

Was weer heerlijk

Vfm
24 juni 2024

Ik had een grote bestelling geplaatst. Ik zou worden terug gebeld omdat er iets niet goed was. Is nooit gebeurd. Slechte service. Bestel niet meer jammer!!

Eversteyn
23 juni 2024

We hadden aangegeven om 21.00 uur te bezorgen maar werd al om 20.30 uur bezorgd. Zaten warme producten bij die tegen de tijd dat we gingen eten om 21.09 uur helemaal koud waren. Ik had niet voor niks aangegeven om om 21.00 uur te bezorgen. Toen ik hier over belde kreeg ik alleen maar te horen dat ze hier de volgende keer op zouden letten. Maar daar had ik op dat moment nils aan. Een zeer onbevredigend antwoord en koude producten tegen de tijd dat wij gingen eten. Heel jammer!

Shakita van den Berg
21 juni 2024

Nette zaak, vers en lekker. Heel verschil met Mr sushi Den Haag waar ik niet meer bestel.

Sharmila
20 juni 2024

Alles was goed zoals altijd lekker

Felicia
15 juni 2024

Altijd goed, heerlijke sushi Top!

D de W
8 juni 2024

De sushi werd een halfuur voor de afgesproken tijd bezorgd. Het eten was lauw en de rolletjes vielen bijna allemaal uit elkaar.

Patrick de Groot
2 juni 2024

Altijd snel bezorgd en lekkere sushi

Jill
31 mei 2024

Zeer lekker! Tijdig bezorgd door vriendelijke bezorger. Jammer dat de items met tonijn uitverkocht waren.

Tineke Beek
31 mei 2024

Dik tevreden heerlijke shusi aanrader.

Nick
30 mei 2024

Ik bestel hier vaker omdat ik het eten van goede kwaliteit en smaak vind. Helaas viel dit keer bijna alle sushi uit elkaar omdat de nori vellen te kort waren, dus geen contact maakte en niet bleef plakken. Maar omdat het zo lekker was, het personeel zoal altijd attent en wij van hier goede kwaliteit gewend zijn, toch 4 sterren.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Nick, wat vervelend dat de sushi bij uw bestelling uit elkaar viel... Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Bedankt voor uw feedback en we zullen hier extra op letten.

anna
29 mei 2024
Roland
29 mei 2024

Goede bereikbaarheid. Netjes volgens afspraak geleverd door vestiging Mr. Sushi DELFT. Voldoet aan verwachtingen.

Felicia
27 mei 2024

Had geen stokjes erbij gekregen om mijn sushi te eten. Dus daar mag opgelet worden. Verder goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tineke Beek
26 mei 2024

Deze keer besteli g 1 uur te laat en miste de 4 handroll,zijn later na gebracht.

Ewout Sanders
25 mei 2024

Betaalden voor EXTRA sojasaus, en wat krijg je 1 klein bakje sojasaus terwijl wij een box bestelden van bijna 50 euro met extra sojasaus. En dus belde wij op nou ben nog nooit zo onbeschoft geholpen en zal jullie verder niks interesseren maar wij bestellen nooit meer bij jullie. Schandalig gewoon.

Lily
20 mei 2024

De beste sushi! Smaakt iedere keer weer top.

Jansen
19 mei 2024

Het was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chan
8 mei 2024

Alles is erg vers. Kwaliteit is super

Cindy
7 mei 2024

Mijn bestelling was niet compleet. En telefonisch is de locatie niet te bereiken

Reactie van Mr. Sushi

Hallo Cindy, Wat vervelend om te horen dat u een incomplete bestelling heeft ontvangen en het filiaal niet kon bereiken. Zou u ons misschien een mailtje hierover kunnen sturen op info@mrsushi.nl. We zullen in het vervolg ons best doen zodat dit niet meer gebeurd.

Joelle
5 mei 2024

Hele lekkere sushi!!!!

Dannis
4 mei 2024

Bericht dat het onderweg was, 1 uur later bezorgd. Helaas deze keer koud eten, was vorige keer vele malen beter😢

Reactie van Mr. Sushi

Hoi Dannis, wat jammer om te horen dat uw bestelling te laat geleverd was en dat de warme producten koud waren. U mag hierover altijd even telefonisch contact opnemen met het filiaal op de avond zelf. U mag ons ook altijd even mailen op info@mrsushi.nl, zodat we samen met u tot een passende oplossing kunnen komen.

Jansen
3 mei 2024

Het was weer lekker. Maar wel weinig sojasaus erbij

Tim Droppert
28 april 2024

We bestellen vaker bij jullie en dat doen we omdat we het echt onwijs lekker vinden. Alleen soms wordt er niet bij de notities gekeken. Gister hadden we de uitjes graag apart gewild omdat één van ons niet tegen uitjes kan, het zit er dan toch op uiteindelijk. Soms bellen we dan even op om het te zeggen voor de zekerheid maar waarschijnlijk vanwege drukte kon dat gister niet. Ga wel zo door met de kwaliteit van de sushi. Jullie doen het onwijs goed!

Reactie van Mr. Sushi

Hoi Tim, Wat jammer om te horen dat niet alles naar wens is geweest. Wel bedankt voor u feedback wij zullen hier in het vervolg op proberen te letten. Team Mr Sushi

Mij
26 april 2024

De bestelling kwam een uur later dan aangegeven. Terwijl we een half uur voor de originele bezorgtijd een bericht kregen dat de bezorger onderweg was. Waardoor een aantal dingen waren afgekoeld.

Reactie van Mr. Sushi

Wat jammer om te horen dat niet alles naar wens is verlopen met uw afgelopen bestelling. We zullen ons uiterste best doen om dit in de toekomst te voorkomen. Team Mr Sushi

Gerard Jonker
22 april 2024

Het lijkt er op dat er een andere kok bij u is, we hebben nagenoeg eenzelfde bestelling gedaan als de voorgaande waar wij zeer tevreden over waren. Deze keer was het van veel mindere kwaliteit! De rijst was niet met stokjes op te pakken omdat het deels uit elkaar viel, de sushi’s zaten echt in de bakjes gepropt en aan elkaar geplakt! Er was een richttijd van bezorging gegeven maar werd ruim 3 kwartier later, In de bezorging tas was het een troep, van het warme (KOUD ontvangen) deel dit lag op de zij waardoor de inhoud gelekt was, ook de garnalen waren echt koud. Kortom allemaal géén succesvol etentje! Héél jammer dit!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hallo Gerard, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was over de bestelling. Zou u ons willen mailen op info@mrsushi.nl met uw klacht? Dan hopen wij met een passende oplossing te komen. Team Mr Sushi

Martijn Loers
21 april 2024

Derde keer dat ik hier bestel. Het was echt goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tineke Beek
19 april 2024

Was de eerste keer aar zeker niet de laatste. Was heerlijk

Lily
18 april 2024

Helemaal top

R e
11 april 2024

Is heerlijke sushi en erg vriendelijke mensen. Word naar je etenswensen geluisterd.

Ana
7 april 2024

Was super lekker, als altijd 😊

natasja
7 april 2024

het was de eerste keer dat wij bestelden. maar helaas zijn wij niet tevreden: er ontbrak 1 item, de sashimi was nog bevroren, ik had op alle items (gember, stokjes, ect) aangevinkt: NIET leveren en toch zaten ze erbij en de smaak van (sommige) sushi viel ook tegen. Toen ik met mijn klacht contact opnam kon ik alleen een korting op de volgende bestelling krijgen (terwijl we dus niet tevreden zijn en dus niet meer zullen bestellen) en had ik iemand aan de telefoon die ik moeilijk kon verstaan (slecht geluid) en die niet echt spontaan was en welgemeend deed of ze het vervelend voor ons vond. Het ontbrekende item werd wel snel nabezorgd. Maar helaas, alles bij elkaar was het ook nog eens veel duurder dan waar we normaal bestellen. Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Natasja, bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat u niet tevreden was over de sushi en de service. Onze oprechte excuses hiervoor. Dit is niet onze bedoeling geweest en we gaan aan de slag met uw feedback!

Gesja
7 april 2024

Het was weer super lekker . we hebben er weer van genoten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis
6 april 2024

De bezorger stond al om 17.15 uur voor de deur voor Sushi die rond 19.20 bezorgd zou moeten worden. Toen we gingen eten was de gefrituurde sushi niet meer warm. En dit zorgt er helaas voor dat de sushi niet meer zo vers is als we normaal gewend zijn van Mr Sushi. Dus verbeterpunt om niet 2 uur eerder dan de afgesproken bezorgtijd te bezorgen.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Dennis, we vrezen dat dit een vergissing is geweest en dit was niet onze bedoeling. U mag hier altijd even over bellen! Dan lossen we het netjes met u op!

Marjolijn
28 maart 2024

3e keer dat ik bestel: vers, gevarieerd en lekker!

Jonkers
28 maart 2024

Het was echt heerlijk! Wij zijn fan!

Peter van Baarle
15 maart 2024

N.v.t.

Ewout
11 maart 2024

Vond sushi redelijk. Rijst was nog erg droog helaas. Voor mij geen volgende keer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gil
11 maart 2024

geen problemen ermee altijd goed!

Steven
11 maart 2024

Heerlijk vers!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maaike
4 maart 2024

Het eten was heerlijk en de bezorging was eerder dan gepland. Heel fijn!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

P. N. J. Baarle
27 februari 2024

Perfecte Sushi

Ivan
25 februari 2024

Sent immediately, very good quality and freshly made

Maurice
21 februari 2024

Meerdere malen besteld. Elke keer lekker gegeten. Ook snel bezorgd. Helemaal top.

S. De Jong
20 februari 2024

Het was heerlijk. Ga zeker opnieuw bestellen!

G Jansen
14 februari 2024

Het was heerlijk . maar er zat een elastiekje in een sushi stukje . Dat was jammer.

Fabienne
13 februari 2024
Arthur M
10 februari 2024

Super lekker gegeten en bezorging ruim op tijd!

Nikki
3 februari 2024

Bestelling nooit ontvangen, gebeld maar werd niet opgenomen. Moest uiteindelijk na 2 uur weg vanwege afspraak

Anonymous
23 januari 2024

Heerlijke sushi, vers en snel bezorgd!

Lennaert
21 januari 2024

We willen nooit meer ergens anders sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Natalia magda
21 januari 2024

2 keer te laat gekomen netjes compensatie gekregen en 3e keer keurig op tijd. Ik zal hier vaker bestellen, sushi is echt top. En ik zal familie en vrienden aanraden.

Bilal
21 januari 2024

Ik heb ook op 21-12 een bestelling geplaatst. Die duurde bijna 2 uur en uiteindelijk werd ik gebeld. Er werd gezegd dat ze me zouden bellen volgende dag en goed zouden maken omdat bestelling te lang duurde. Geen slechte recensie of iets geschreven maar zoals je kunt raden beb ik niet beoordeeld. Vandaag besteld en bestelling niet gekomen, meerdere malen gebeld en er werd weggedrukt of lijn was bezet. Toen bezorger kwam lag al het eten ondersteboven en heb het zo in de prullenbak gegooid helaas. Alle rijst lag door elkaar en de sushis en avocados en al lagen door elkaar het was niet te zien (heb een foto). Ik verwacht geld terug. En slechtse geval een bestelling voor gratis andere x om dit rwcht te zetten.

Jasper
18 januari 2024

Heerlijk vers en op tijd geleverd! Voor herhaling vatbaar en leuk dat je voor extraatjes spaart en codes kan invullen voor extra lekkers in de app. App werkt trouwens ook goed.

Bart
16 januari 2024

De smaak was goed maar er is ruimte voor verbetering. Ik kan weinig begrip opbrengen voor bestellen (op maandag) om 17:45, mail krijgen dat de bezorger onderweg is om 18:30 en pas geleverd krijgen om 19:20. Hoe dan?! 🤷🏻‍♂️

Karin Verhaart
15 januari 2024

Super vers!! De beste sushi die ik in tijden gegeten heb. Door het slechte weer was de bezorger aan de late kant maar dat is prima opgelost door de winkel medewerker

-
10 januari 2024

gefrituurde sushi, was hard / aangebrand. Geen aanrader. bezorging ik woon bijna naast Mr Sushi. had besteld om 18:00 uur en zou om 19:20 uur komen. Kreeg om 19:09 een email dat de sushi onder weg is en het werd bezorgd om 19:42! ( dit voor een dinsdag avond ) dit is mijn 2e slechte ervaring bij MR. Sushi.

Karolina
5 januari 2024
Caroline
4 januari 2024

Heerlijk verse sushi! Alles was lekker, de krokante sushi is favoriet.Aanrader! Bezorging topsnel

Sem Voets
3 januari 2024

Vertraging en geen sojasaus