Beoordelingen van Mr. Sushi Delft
Recente recensies
Con
Bezorger was vrolijk en optijd. Sushi was goed vers. Helaas miste ik bij deze bestelling wederom ingrediënten welke wel besteld zijn. Helaas niet de eerste keer. Verder qua kwaliteit sushi zeer tevreden.
Heike
We hebben genoten van de sushi
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Sushi lover
Heerlijke sushi en goeie service, werd telefonisch goed te woord gestaan
Frank
Marije
Ik vond de sushi wat klein, ik had iets meer verwacht voor dit geld sorry
Anouk
Goed alleen hadden we een kip rol ipv garnaal (dat op het menu stond) dat was erg jammer!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Tineke Beek
Zoals van jullie gewend het was weer heerlijk
C.v
Goede sushi, smaakvol, op tijd!
Maai
Altijd snelle service en lekker eten!
Sanders
Sushi is altijd goed. Alleen wel altijd heel weinig sojasaus erbij zou
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Edwin van der Zijden
Kwaliteit prima, bezorging 30 minuten te vroeg
Mark
De sushi was goed! Goede prijs ook. Prettige service aan de bali. Hier en daar had de sushi wat steviger in elkaar gerold kunnen worden.
Noa Gil
Zojuist een bestelling bij Mr Sushi Delft gedaan. We zijn geschrokken van de slechte kwaliteit van de sushi. Bij de salmon avocado roll ontbrak bijvoorbeeld de chuka. In of op de rollen zaten überhaupt heel weinig ingrediënten. De sushi’s waren erg lelijk en heel klein. Het was niet hoe het er op de foto’s uit zag en wat we hadden verwacht voor deze prijs. Bovendien was er ook een hele rol niet eens gesneden. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik raad iedereen af bij Mr Sushi Delft te bestellen!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Tessa bode
Duurt wel veel te lang voordat het er is ...
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Rachel
Heerlijk gegeten, genoeg variatie in sushi en goede prijs-kwaliteit verhouding. Zullen hier zeker weer een keer bestellen.
Gosia
Jammer dat het iets later was dan we wilden (15 min), maar net zo heerlijk als altijd.
Sandra Rietveld
Heerlijk lekker sushi en snel geleverd.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Leeuwen
De ‘crispy salmon roll’ niet geleverd gekregen, stond wel op de bon erbij. Geprobeerd contact op te nemen, geen enkele manier te bereiken. Tel.nummer buiten bereik en geen mail o.i.d. te vinden. Erg jammer
Reactie van Mr. Sushi
Hi! Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Mail ons heel graag even, via info@mrsushi.nl, dan lossen we het via die weg alsnog zsm met u op.
Sanne
Na een half uur was het al bezorgd maar helaas was de kwaliteit niet zoals normaal. De sushi was ijskoud en erg droog. De zalm konden we niet eten het was te taai. De garnaal smaakte ook niet goed. We waren verbaasd dat het er zo snel was aangezien er stond dat we 1,5 uur moesten wachten. Het leek alsof het uit de koelkast kwam .. erg teleurgesteld
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Sanne, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.
Jill
Lekkere en verse sushi. Ik had de box voor 2 + gratis rol, ik vond de hoeveelheid echt super teleurstellend. De stukjes waren zo klein dat het totaal niet vulde en ik en m’n vriend echt te weinig eten hadden. Jammer
Reactie van Mr. Sushi
Hi Jill, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over de hoeveelheid sushi in uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.
Senna
De sushi was heel koud, alsof het uit de koelkast kwam. De kip in de sushi was mega droog. Te veel sesamzaadjes, overheersend, jammer! :(
Reactie van Mr. Sushi
Hi Senna, wat jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.
Heike
Het was heerlijk!!!!
Guido
Jac Beek
Zoals altijd heerlijk en keurig op tijd bezorgd
Sander
Was weer prima. Bedankt en tot snel
Sloterdijk
Kwam een 1uur vroeger woon 150 meter Fooi bij bestelling. Gaat dit naar bezorger. Bezorger wist dit niet?
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Jerry Bentvelsen
Was lekker.. alleen hadden in plaats van de Winter box de Spring box gekregen.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Jerry, wat vervelend dat u de verkeerde box had ontvangen... Onze excuses voor dit ongemak. Had ons graag direct eventjes gebeld, dan lossen we dit gelijk met u op!
Philip
Philip
Natalie
Helaas was de sushi deze keer niet heel vers. Veel voelde heel droog en hadden weinig sushi rijst.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Natalie, wat vervelend om te horen dat u minder tevreden was dit keer. Bel ons graag in het vervolg eventjes, dan hopen we tot een passende oplossing te komen.
Süheyla
Ik heb langer dan 2 uur moeten wachten op mijn bestelling. Ik kon de zaak ook niet bereiken want de telefoonnummer was niet in gebruik wat ik heel raar vond.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Süheyla, heel vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling en ons telefonisch niet kon bereiken... U mag ons ook altijd even mailen, dan proberen we via die weg alsnog tot een oplossing te komen.
KW
.
bezorging half uur tot 3 kwartier te vroeg geleverd en miste wat van de bestelling. gebeld en zouden dit nog leveren, maar zou wel extra lang duren omdat het nu druk is, 7 uur is 7 uur en niet een half uur eerder en dan ons ervoor laten opdraaien dat de niet geleverde dingen uit de bestelling nog een half uur later worden geleverd. alle warmen dingen waren al weer koud aangezien we nog op de rest van het gezin moesten wachten. erg jammer, verder prima eten
Reactie van Mr. Sushi
Hi! Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u voor een volgende bestelling.
Joshua
Ik snap gewoon niet waarom er bij een bestelling van 32 stuks sushi maar één klein potje wasabi zit. Dat terwijl ik bij opmerkingen zelfs aangeef om graag genoeg wasabi en sojasaus erbij te doen voor twee personen. Er is geen enkel andere sushi bezorger hier in Delft die zo weinig wasabi mee geeft. Dat is jammer want de sushi is best oke.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Joshua, bedankt voor uw feedback. Het verschilt sterk per persoon hoeveel wasabi er gebruikt wordt bij een bestelling. Voor veel mensen is deze portie voldoende, en op basis hiervan maken we deze inschatting. U mag altijd extra wasabi bestellen, dit kunt u bij de extra's doen!
Andrea
Er stond dat de bezorging een uur zou duren, werd helaas iets langer dan anderhalfuur.. snacks waren koud en smaakloos sushirijst was wel vers, alleen erg gierig met de topings. Op de helft van de roll zat niet eens zalm.. Zwaar teleurgesteld, 1x en nooit meer! Jammer!
Reactie van Mr. Sushi
Hi Andrea, wat vervelend dat u lang moest wachten op uw bestelling en ontevreden was over de kwaliteit. Weet dat u ons altijd even mag bellen wanneer u ontevreden bent. We bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.
Sloot
Warme gerechten waar nog prima warm Aardige vlotte bezorger
Tineke Beek
Was weer heerlijk
Ewout
Waren met ze 3e had ook ik ook aangeven maar 2 setjes stokjes erbij. En altijd weinig sojasaus en bezorging duurde dik een uur vanaf dat ik e-mail kreeg dat de bezorger onderweg zou zijn. Sushi oké
Marieke
De sushi was lauw en de tonijn zag er grauw/grijs uit. De sushi plakte aan elkaar of viel juist uit elkaar. De bezorging was ruim een half uur later. Wij bestellen normaliter ergens anders maar wilden Mr. Sushi eens proberen maar helaas een tegenvaller.
Ann
Sushi zijn lekker en groot.
Boaz
Boaz Brouwer
Martijn
Ze waren er gewoon 40 minuten eerder dan de afgesproken tijd. Helemaal goed!
Remco de Vos
Vorige keer heb ik een kortingscode gekregen “remco15” deze zou geldig zijn zonder einddatum. Hij werkte niet, heb dit bij de bestelling vermeld maar geen gehoor gekregen.
Joshua
De sushi en bezorging zijn gewoon goed. Maar ik moet wel zeggen dat één potje wasabi en één flesje sojasaus bij de bestelling gewoon te weinig is als je 32 stuks sushi bestelt.
Roald
Peter
Supervers, smaakte heerlijk en snel bezorgd. Ik zal zeker weer bestellen.
Barbara
Lekkere Sushi! Vriendelijke bezorger 😊
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Sharmila
Nou was heerlijk weer heb genoten
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Tineke Beek
Het was weer heerlijk ,en vriendelijke bezorgd.
Jose
Helaas waren de snacks koud en de sashimi heb ik zo in de prullenbak gegooid .. echt niet te eten, zonde.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Jose, wat vervelend om te horen dat u niet over alles in uw bestelling tevreden was... Neem graag even telefonisch contact met ons op, zodat we dit verder kunnen bespreken en u hopelijk kunnen compenseren.
F
Nova
Kwaliteit van de sushi viel erg tegen. We hadden er meer van verwacht. Tonijn zag er zwart uit en ook de zalm zag er niet helemaal goed uit.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Nova, vervelend dat u niet tevreden was over uw bestelling. Neem graag even telefonisch contact met ons op zodat we uw klacht verder kunnen bespreken. Ook mag u ons even mailen met foto's van de vis waar u ontevreden over was, zodat we dit kunnen beoordelen en kunnen kijken hoe we dit kunnen oplossen met u.
Tijmen
Sushi niet goed gesneden en erg zout naar mijn mening
Reactie van Mr. Sushi
Hi Tijmen, jammer dat u niet tevreden was over de sushi. Neem graag even telefonisch contact met ons op zodat we dit verder kunnen bespreken.
Danny
Lekker gegeten en genoten van goede sushi
Tineke Beek
Heerlijk aanrader, en keurig op tijd bezorgd door vriendelijke bezorger.
An
De hele poke bowl was door elkaar geschud alles zat aan een kant en de saus zat overal. Het bakje was open gegaan en de saus zat aan de binnenkant van de tas. De smaak was oké, vers en goed maar jammer van dat het zo’n zooitje was.
Sanne van Winden
Veelste veel saus gebruikt. Kwaliteit van de vis was ook onder de gebruikelijke kwaliteit van jullie. Erg jammer. Bezorging was wel erg snel dus dat was super fijn!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Lindsay
Al het eten was lekker, helaas alleen niet alles gekregen wat er besteld is. Een uur lang geprobeerd contact te krijgen maar geen gehoor, Ik heb zo’n 15x gebeld.
Joyce
Felicia
Heerlijk weer! Vriendelijke bezorger
Barbara
Lekkere Sushi! Super vriendelijke bezorger!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Mariska
Lekkere sushi, op tijd geleverd (ook p tijd besteld)
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Jansen
Het was weer heerlijk Alleen jammer dat er geen stokjes en sojasaus er bij was
Mirela
Super tevreden mee
Sharmila
Was weer heerlijk
Vfm
Ik had een grote bestelling geplaatst. Ik zou worden terug gebeld omdat er iets niet goed was. Is nooit gebeurd. Slechte service. Bestel niet meer jammer!!
Eversteyn
We hadden aangegeven om 21.00 uur te bezorgen maar werd al om 20.30 uur bezorgd. Zaten warme producten bij die tegen de tijd dat we gingen eten om 21.09 uur helemaal koud waren. Ik had niet voor niks aangegeven om om 21.00 uur te bezorgen. Toen ik hier over belde kreeg ik alleen maar te horen dat ze hier de volgende keer op zouden letten. Maar daar had ik op dat moment nils aan. Een zeer onbevredigend antwoord en koude producten tegen de tijd dat wij gingen eten. Heel jammer!
Shakita van den Berg
Nette zaak, vers en lekker. Heel verschil met Mr sushi Den Haag waar ik niet meer bestel.
Sharmila
Alles was goed zoals altijd lekker
Felicia
Altijd goed, heerlijke sushi Top!
D de W
De sushi werd een halfuur voor de afgesproken tijd bezorgd. Het eten was lauw en de rolletjes vielen bijna allemaal uit elkaar.
Patrick de Groot
Altijd snel bezorgd en lekkere sushi
Jill
Zeer lekker! Tijdig bezorgd door vriendelijke bezorger. Jammer dat de items met tonijn uitverkocht waren.
Tineke Beek
Dik tevreden heerlijke shusi aanrader.
Nick
Ik bestel hier vaker omdat ik het eten van goede kwaliteit en smaak vind. Helaas viel dit keer bijna alle sushi uit elkaar omdat de nori vellen te kort waren, dus geen contact maakte en niet bleef plakken. Maar omdat het zo lekker was, het personeel zoal altijd attent en wij van hier goede kwaliteit gewend zijn, toch 4 sterren.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Nick, wat vervelend dat de sushi bij uw bestelling uit elkaar viel... Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Bedankt voor uw feedback en we zullen hier extra op letten.
anna
Roland
Goede bereikbaarheid. Netjes volgens afspraak geleverd door vestiging Mr. Sushi DELFT. Voldoet aan verwachtingen.
Felicia
Had geen stokjes erbij gekregen om mijn sushi te eten. Dus daar mag opgelet worden. Verder goed!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Tineke Beek
Deze keer besteli g 1 uur te laat en miste de 4 handroll,zijn later na gebracht.
Ewout Sanders
Betaalden voor EXTRA sojasaus, en wat krijg je 1 klein bakje sojasaus terwijl wij een box bestelden van bijna 50 euro met extra sojasaus. En dus belde wij op nou ben nog nooit zo onbeschoft geholpen en zal jullie verder niks interesseren maar wij bestellen nooit meer bij jullie. Schandalig gewoon.
Lily
De beste sushi! Smaakt iedere keer weer top.
Jansen
Het was weer heerlijk
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Chan
Alles is erg vers. Kwaliteit is super
Cindy
Mijn bestelling was niet compleet. En telefonisch is de locatie niet te bereiken
Reactie van Mr. Sushi
Hallo Cindy, Wat vervelend om te horen dat u een incomplete bestelling heeft ontvangen en het filiaal niet kon bereiken. Zou u ons misschien een mailtje hierover kunnen sturen op info@mrsushi.nl. We zullen in het vervolg ons best doen zodat dit niet meer gebeurd.
Joelle
Hele lekkere sushi!!!!
Dannis
Bericht dat het onderweg was, 1 uur later bezorgd. Helaas deze keer koud eten, was vorige keer vele malen beter😢
Reactie van Mr. Sushi
Hoi Dannis, wat jammer om te horen dat uw bestelling te laat geleverd was en dat de warme producten koud waren. U mag hierover altijd even telefonisch contact opnemen met het filiaal op de avond zelf. U mag ons ook altijd even mailen op info@mrsushi.nl, zodat we samen met u tot een passende oplossing kunnen komen.
Jansen
Het was weer lekker. Maar wel weinig sojasaus erbij
Tim Droppert
We bestellen vaker bij jullie en dat doen we omdat we het echt onwijs lekker vinden. Alleen soms wordt er niet bij de notities gekeken. Gister hadden we de uitjes graag apart gewild omdat één van ons niet tegen uitjes kan, het zit er dan toch op uiteindelijk. Soms bellen we dan even op om het te zeggen voor de zekerheid maar waarschijnlijk vanwege drukte kon dat gister niet. Ga wel zo door met de kwaliteit van de sushi. Jullie doen het onwijs goed!
Reactie van Mr. Sushi
Hoi Tim, Wat jammer om te horen dat niet alles naar wens is geweest. Wel bedankt voor u feedback wij zullen hier in het vervolg op proberen te letten. Team Mr Sushi
Mij
De bestelling kwam een uur later dan aangegeven. Terwijl we een half uur voor de originele bezorgtijd een bericht kregen dat de bezorger onderweg was. Waardoor een aantal dingen waren afgekoeld.
Reactie van Mr. Sushi
Wat jammer om te horen dat niet alles naar wens is verlopen met uw afgelopen bestelling. We zullen ons uiterste best doen om dit in de toekomst te voorkomen. Team Mr Sushi
Gerard Jonker
Het lijkt er op dat er een andere kok bij u is, we hebben nagenoeg eenzelfde bestelling gedaan als de voorgaande waar wij zeer tevreden over waren. Deze keer was het van veel mindere kwaliteit! De rijst was niet met stokjes op te pakken omdat het deels uit elkaar viel, de sushi’s zaten echt in de bakjes gepropt en aan elkaar geplakt! Er was een richttijd van bezorging gegeven maar werd ruim 3 kwartier later, In de bezorging tas was het een troep, van het warme (KOUD ontvangen) deel dit lag op de zij waardoor de inhoud gelekt was, ook de garnalen waren echt koud. Kortom allemaal géén succesvol etentje! Héél jammer dit!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hallo Gerard, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was over de bestelling. Zou u ons willen mailen op info@mrsushi.nl met uw klacht? Dan hopen wij met een passende oplossing te komen. Team Mr Sushi
Martijn Loers
Derde keer dat ik hier bestel. Het was echt goed.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Tineke Beek
Was de eerste keer aar zeker niet de laatste. Was heerlijk
Lily
Helemaal top
R e
Is heerlijke sushi en erg vriendelijke mensen. Word naar je etenswensen geluisterd.
Ana
Was super lekker, als altijd 😊
natasja
het was de eerste keer dat wij bestelden. maar helaas zijn wij niet tevreden: er ontbrak 1 item, de sashimi was nog bevroren, ik had op alle items (gember, stokjes, ect) aangevinkt: NIET leveren en toch zaten ze erbij en de smaak van (sommige) sushi viel ook tegen. Toen ik met mijn klacht contact opnam kon ik alleen een korting op de volgende bestelling krijgen (terwijl we dus niet tevreden zijn en dus niet meer zullen bestellen) en had ik iemand aan de telefoon die ik moeilijk kon verstaan (slecht geluid) en die niet echt spontaan was en welgemeend deed of ze het vervelend voor ons vond. Het ontbrekende item werd wel snel nabezorgd. Maar helaas, alles bij elkaar was het ook nog eens veel duurder dan waar we normaal bestellen. Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Natasja, bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat u niet tevreden was over de sushi en de service. Onze oprechte excuses hiervoor. Dit is niet onze bedoeling geweest en we gaan aan de slag met uw feedback!
Gesja
Het was weer super lekker . we hebben er weer van genoten
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Dennis
De bezorger stond al om 17.15 uur voor de deur voor Sushi die rond 19.20 bezorgd zou moeten worden. Toen we gingen eten was de gefrituurde sushi niet meer warm. En dit zorgt er helaas voor dat de sushi niet meer zo vers is als we normaal gewend zijn van Mr Sushi. Dus verbeterpunt om niet 2 uur eerder dan de afgesproken bezorgtijd te bezorgen.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Dennis, we vrezen dat dit een vergissing is geweest en dit was niet onze bedoeling. U mag hier altijd even over bellen! Dan lossen we het netjes met u op!
Marjolijn
3e keer dat ik bestel: vers, gevarieerd en lekker!
Reactie van Mr. Sushi
Beste Noa, Wat vervelend om te horen dat u zo'n slechte ervaring hebt gehad door de bezorgtijd met bestellen bij ons filiaal in Delft. Heeft u uiteindelijk contact op kunnen nemen met het filiaal om een compensatie aangeboden te krijgen? Zo niet, adviseer ik u om nog even een mailtje te sturen naar info@mrsushi.nl en dan lossen we het alsnog met u op. De klachten die u schetst nemen we zeer serieus en gaan hier direct mee aan de slag. Team Mr Sushi